Четири упражнения, с които ще отслабнете, без да ходите на фитнес

1 от 4 Снимки

1. Планк


Опитайте се за 30 секунди да се задържите в позиция планк, след което може да се отпуснете на пода и след кратка почивка да повторите отново. С това упражнение ще стегнете коремните мускули и ще изправите стойката си.

Ако отделяте по 20 минути на ден за тренировка, ще оформите тялото си и у дома. Упражненията, които може да видите в нашата галерия, може да се изпълняват, без да е нужно да посещавате фитнес.

Не са ви необходими специални уреди или пък инструктор. Нужно е само да отделите време от деня си за упражнения и ако сте последователни, ще може да отслабнете и чрез тренировките вкъщи.

Отделете по 5 минути за всяко от упражненията в галерията ни с малки почивки и ще забележите резултатите от редовното им практикуване. Ако всеки ден се упражнявате по 20 минути няма да имате проблеми с излишните килограми.

Вижте в галерията ни кои са упражненията, с които може да оформите тялото си и без да посещавате финес. Може тренирате по 10 минути сутрин и 10 минути вечер, за да има ефект.

Източник: ezine.bg

Рейтинг

2.3
Общо 3 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 2
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Siyana Kolusheva
Siyana Kolusheva
05.07.2019 14:18
Това на снимката не е планк, снимката изглежда като от статия "Най-честите грешки при изпълнение на упражнения". Статията ви е вярна, но, за бога, сменете тази снинка, че някой ще вземе да планква така наистина...
0
0