Четири обещания за Великден, които не трябва да спазвате!

Великденски яйца

Великден скоро ще е тук. Празникът, освен с хубави емоции върви и с тежки маси. Много от нас се притесняват как ще оцелеят през почивните дни, без да се нахвърлят на вкусната храна.

В повечето случаи само за няколко дни успяваме да съсипем всичко, за което сме се борили през последните месеци. Ето кои са четирите най-разпространени великденски обещания, които не трябва да спазвате:

Ще ям само яйца

Яйцата са основана храна във всеки здравословен режим. Но ако сте решили да се възползвате от изобилието им, то много бъркате. Най-голямата ви грешка ще е да махнете жълтъка и да започнете да се тъпчете с белтъци на корем, смятайки, че така ще се чувствате сити. Специалистите за хранене за поредна година обясняват, че в жълтъка няма нищо лошо, дори напротив. И е много по-здравословно да изядете 3-4 цели яйца, вместо 8-9 белтъка. Мазнините в жълтъка са полезни и няма да развалят фигурата ви – в това бъдете сигурни. Още повече, че холестеролът в храната ни ни засища.

Великден

Пропускате закуската, за да имате повече място за Великденския обяд

Напълно погрешно. Когато се стараете да не изразходвате лимита си от дневни калории и пропуснете закуската, рискувате много. Докато дойде време за обяд, вече сте озверели от глад и когато седнете на масата, започвате да се тъпчете. Грешката си осъзнавате 20-30 минути по-късно, когато нямате сила дори да станете от масата. Много по-добре е да заложите на една качествена и наистина здравословна закуска, която няма да ви позволи да ометете празничната трапеза.

Зелена салата

Ще ям само салата

В стремежа си да се хранят здравословно, някои решават да заложат на многото зелена салата и репичките. Дори не я подправят, за да е всичко още по-натурално. Имайки предвид, че всичко, което приемаме, се разпознава от тялото чрез вкусовите рецептори, тази салата е всичко друго, но не и здравословна. Мазнини, комбинирани с подправки, помагат на тялото да усети вкуса по-бързо и ни засища.

Така че, ако сте решили да заложите на салатата, задължително я подправяйте. Въпреки това знайте, че колкото и маруля да изядете, няма да се почувствате по-сити. Най-много да ви се подуе стомахът, който ще продължи да издава вопли на неописуем глад. Това в крайна сметка ще ви накара да се нахвърлите върху най-калоричните и вредни храни.

Кардио тренирова

Кардио тренировка преди голямата хранене

Докато някои готвят, други са заети с продължителна и изтощителна кардио тренировка. Това влияе отрицателно на организма. Усилената кардио тренировка кара тялото ни да се чувства застрашено, нарушава хормоналния баланс и ни изнервя. А всички знаем, че нещото, което може да ни успокои, е храната, която в този момент ви дебне отвсякъде.

Източник: ezine.bg

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари